V-Rally 4
The legendary off-road racing game returns! Enjoy an extreme experience while becoming an expert in a demanding simulation. Take on the challenges of rallies, rallycross, drifts, buggies and hill climbs, and set off on a spectacular journey across every continent. Dominate dangerous roads, hostile conditions, and environments, constantly striving for more speed. Let adrenaline boost your reflexes at the wheel of the most legendary off-road vehicles in each category, and take on the most difficult routes in fabulous surroundings. V-Rally 4 features over 50 car models, including the most famous in rallying and extreme motor sports, for you to test drive, collect, upgrade, customize and, above all, master! As the trip is worth nothing unless it is shared, V-Rally 4 has a Career mode and an innovative online mode to transform your experience and progress.