Citroën DS3 RX
The Citroën DS3 RX is a powerful monster. It combines power with incredible agility, letting you negotiate bends at blistering speeds. It takes heart and passion to tame this war machine. V-Rally Cross fans will love its extraordinary grip on both asphalt and dirt.