MXGP 26 - The Official Game
AN OFFICIAL REPRESENTATION OF THE MXGP LICENSE: Play as your favorite riders and race on all 19 official tracks of the season in the MXGP and MX2 categories. Every turn, every jump, and every section of the track has been recreated with unparalleled fidelity to transport you to the heart of the official season. A GRAPHICAL REVOLUTION: For the first time, the MXGP franchise shifts into high gear with the new Unreal Engine 5. The result? A spectacular graphical evolution that redefines the standards of the genre. The lighting, textures, and environmental details will leave you speechless. The rider animations, smoother and more natural than ever, will make you feel like you're right on the bike. THE TRACK COMES TO LIFE: MASTER DYNAMIC DEFORMATION This is THE game-changing new feature! For the first time, the terrain reacts to every wheel pass in real-time. Dig deep ruts, create new lines, and master them. The track is constantly evolving, which will put your talent and adaptability to the test as the impact on physics is real, and you will have to adapt to the changing trajectories. GAME MODES TO FORGE YOUR LEGEND Perfect your scrubs and whips freely in the Compound or chase the hot lap in Time Trial. Feeling competitive? Nail the holeshot in a Quick Race against a grid of 20 wild riders and fight to keep your position over longer or shorter heats. Live the season of your dreams and claim the red plate in Championship mode. Finally, when the gate drops in Online Multiplayer, show the world who the best rider on the planet is with a global ranking.