Diablo III: Eternal Collection
Generations of gamers have battled the demonic hordes of Diablo, and now it’s your turn to take part in the action-RPG legacy. This Eternal Collection features Diablo III, the Reaper of Souls expansion set and the Rise of the Necromancer pack—all together in one definitive volume. Prepare yourself, mortal hero. The hellgates are opening.