Dawn of the Monsters: Full Game plus Arcade + Character DLC Pack Bundle
This bundle includes the following content: Dawn of the Monsters (full game) The cataclysmic battle between giant monsters has begun in this manga-inspired, side-scrolling, kaiju beat-'em-up! Titanic creatures known as Nephilim have invaded Earth, and the only hope of stopping them is DAWN (Defense Alliance Worldwide Network), which unleashes its own colossal combatants to defend against the enemy hordes! Take control of four hulking behemoths – Megadon, Aegis Prime, Tempest Galahad, and Ganira – each with distinct abilities and play styles, and smash your way through destructible real-world environments spanning more than 35 missions! Power up with DNA augments, crush foes with devastating Rage Attacks and brutal Executions, and team up with a friend for 2-player co-op action! You are the planet's last line of defense...but will that be enough for mankind to survive the Dawn of the Monsters!? Dawn of the Monsters: Arcade + Character DLC Pack The kaiju conflict continues with the Arcade + Character DLC Pack! This add-on content for Dawn of the Monsters lets you fight the Nephilim hordes in a whole new way with the remixed action of Arcade Mode; this pick-up-and-play mode features a new power-up system (with "classic" and "rogue" options), revamped scoring, unlockable Nightmare difficulty, and new ending illustrations. Also included in this DLC is new playable character Meteor Temujin! Chosen by fan vote, this combining mecha wields three devastating weapons - a sword, an axe, and a hammer - to obliterate enemies in any game mode! Additionally, this expansion delivers 50 new character skins, extra gallery entries, three new archive files, and new challenges & achievements. The titanic battle rages on!