Cat in Rain (Windows)
Dive into the whimsical and challenging world of Cat in Rain, a captivating 2D precision platformer that combines classic gameplay with pixel-art graphics. Prepare for an adventure where every step matters, and every jump counts! Whether you're a seasoned platformer veteran or a curious newcomer, Cat in Rain has something for everyone. Choose between Easy and Hardcore modes to tailor the challenge to your skill level.