The Mean Greens - Plastic Warfare
Take part in history’s greatest battle of Green VS. Tan. Fight amongst and against others online. Jump, shoot and roll your way into victory with fast-paced objective-based gameplay. Sometimes the greatest battles are fought by the smallest of soldiers. The Mean Greens is a 3rd-person shooter played from the perspective of toy army soldiers. Match up with others online for some friendly multiplayer competition. Enjoy a huge battle of up to 10 players in each environmentally unique map.