Wizard of Legend 2
In an age of myth and magic, ambitious wizards from around the world have assembled to undertake the perilous Trials of Legend in the Floating Lands. Many will try. Most will fail. Only those who have truly mastered the chaotic, shifting elemental forces of Arcana will become a Wizard of Legend! Prepare to face an all-new series of unpredictably perilous trials in Wizard of Legend 2—the action-packed follow-up to the acclaimed dungeon-delving original, featuring vibrant new 3D visuals and fast-paced 4-player online co-op. Wield familiar and new Arcana, experiment with devious new spell combinations, and seek immortality as you return again and again (and again) to master ever-changing rogue-lite challenges. Journey Back to an Era of Legendary Trials Put your spellcraft skills to the test in the Floating Lands—a shifting sorcerous gauntlet conjured forth by Hieronymus, Lanova’s wizard supreme to find a wizard worthy of legend. Get to know the peculiar and powerful members of the wizarding council as they oversee, guide, or throw a twist into your trials. Unleash your Arcana Harness the power of familiar and new Arcana—attacks that tame the land’s magical chaotic forces into the form of fiery projectiles, magical melee strikes, swirling tempests, and more. Discover powers during your trial that change your Arcana (and your play) in unexpected ways. Mix, match, experiment, and master your favorite combinations…until you find a new favorite on your next run. Master the Elements Command the raw aspects of fire, water, earth, lightning, air, and chaos. Upgrade your Arcana and equip fortune-changing Relics, adding new layers of possibility and potential. Focus on the raw damage of fire or the unbreakability of earth. Move quicker, sling Arcana faster, or seek balance as each trial demands. Persevere and prevail Each treacherous trial is unlike the last, and the odds are not in your favor. Learn from your predecessors’ failures through a persistent rogue-lite progression system that grants more arcane options to your next initiate. Each trial takes you one step closer to becoming the Wizard of Legend!