DYNASTY WARRIORS: ORIGINS
Become immersed in exhilarating battles as a nameless hero in the Three Kingdoms. ・ The most exhilarating action in the series' history Tension-filled battlefields where you clash against massive armies stretching as far as the eye can see. How will you handle the onslaught of enemies? Your military prowess will serve you well as you fight in tandem with your allies in tactical battles unique to the "DYNASTY WARRIORS" franchise and experience the most exhilarating action in the series' history. ・ A new version of the Three Kingdoms from the perspective of an original protagonist The story of the Three Kingdoms is set in the vast mainland of China where the convictions of different heroes intersect. Experience this magnificent and alluring world through the eyes of the original protagonist, a "nameless hero." Note: The product "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition" is also being sold. Please confirm that you have selected the correct product before making your purchase. Note: Images are taken from an in-development build. The final product may differ from the footage shown. Note: Only the Xbox Series X is available in 4K resolution. 4K resolution is not available for Xbox Series S.