NieR Replicant ver.1.22474487139...
A thousand-year lie that would live on for eternity... NieR Replicant ver.1.22474487139... is an updated version of NieR Replicant, originally released in Japan in April 2010.Discover the one-of-a-kind prequel of the critically-acclaimed masterpiece NieR:Automata.Now with a modern upgrade, experience masterfully revived visuals, a fascinating storyline and more! The protagonist is a kind young man living in a remote village. In order to save his sister Yonah, who fell terminally ill to the Black Scrawl, he sets out with Grimoire Weiss, a strange talking tome, to search for the "Sealed verses." Experience the NieR Replicant story for the first time in the west through the eyes of the protagonist as a brother. The original all-star team returns including acclaimed director, YOKO TARO (Drakengard / NieR:Automata), composer Keiichi Okabe (TEKKEN / Drakengard / NieR:Automata), and producer Yosuke Saito (DRAGON QUEST X / NieR:Automata).