Crashout Crew
At DE NILE SHIPPING, things move fast. And if they don’t, you’re the problem. Make a crew of up to 4 overworked friends and drive into a frantic co-op forklift experience where teamwork is key, and disaster is inevitable. MULTIPLAYER WAREHOUSE MAYHEM Research shows the best way to hit impossible deadlines is to build for speed, not safety. That’s why our warehouse isn’t just a workplace, it’s a full-blown raceway! Our forklifts come tricked out with boost and drift capabilities for maximum productivity (and employee enrichment). Just try not to smash into each other. GRAB IT, STACK IT, SHIP IT Thanks to our forklifts’ patented “Easy-Grab” functionality, sorting and stacking is a breeze. Remember to constantly yell at your coworkers to keep the warehouse organized to avoid becoming buried under a pile of missed quotas. And chickens. FULFILL RIDICULOUS ORDERS Our warehouse is equipped to handle the most outlandish orders from across the globe. Lemons, anvils, explosives, primates… if you can dream it, we can deliver it! Fulfill a variety of unique contracts with over 20 types of boxes guaranteed to make your job a physics-based nightmare!! DE NILE SHIPPING understands that customer convenience comes at the cost of employee safety, so please handle any volatile orders with care. Any damages will come out of your paycheck! UPGRADES, UPGRADES, UPGRADES! We might be out of budget for warehouse improvements, but you’re still welcome to spend your own hard-earned cash on new devices and forklift upgrades that are sure to make your job easier, if not a little safer!