Space Warlord Baby Trading Simulator
In Space Warlord Baby Trading Simulator, you of course do not actually trade BABIES. We aren't monsters. You buy stocks BASED on the simulated lives of babies, profiting from their misery and cashing out the moment they win the Galactic Lottery! Step into the shoes of baby traders across the universe in a fast-paced series of mini-campaigns. Unlock unique character endings, bet on the lifespans of digitally simulated alien children, and snatch up as many credits as you can, as fast as you can. Purchase the services of strange consultants, gathering data on your trading targets and building your fortune one Trading Rush at a time. This is the baby-themed arcade stock market sim you didn't know you needed.