Solo Leveling: ARISE OVERDRIVE
Solo Leveling, the webtoon with 14.3 billion views worldwide, is now an action RPG game! Help our hero grow from his humble E-Rank beginnings. Become the Monarch of Shadows through intense solo combat and 4-player co-op raids! From the pages of the webtoon to your screen, bring the story to life in Solo Leveling:ARISE OVERDRIVE! [The Beloved Story Retold with Brand-new Chapters] Join Sung Jinwoo on his journey to become the world's strongest hunter! Dive into both the original story from the webtoon and new adventures exclusive to the game! [Elevated Action] Experience dynamic, gorgeously animated combat that evolves with your choice of weapons and skill combos! Dodge monster attacks with Extreme Evasion and land a powerful counterattack with the perfect parry. Build your own unique combat style through a skill tree that branches into 8 different job advancements! [Sung Jinwoo, the Monarch of Shadows] Overwhelm the battlefield with abilities unlocked through your Monarch's Awakening. Experience Sung Jinwoo's transformation into the [Ultimate Monarch of Shadows], succeeding Ashborn and growing through a Monarch Awakening system that adapts to every combat situation. [4-Player Co-op Raids] Defeat the mighty Commanders in co-op raids. Choose between fighting as Jinwoo or as a party of other hunters and take them out! [A Robust Weapon Crafting System] Defeat monsters in the field and use the various items you obtain from them to craft weapons! Make and use powerful weapons from the original webtoon like Kasaka's Venom Fang and the Demon King's Daggers!