Wreckfest Deluxe
Break the rules and take full-contact racing to the limit with Wreckfest! Expect epic crashes, neck-to-neck fights over the finish line and brand-new ways for metal to bend! The Deluxe Edition includes the game itself, plus: - 20 crazy and iconic new vehicles - 20 insane roof decorations - Car customization pack with new armor, rims and more All items will be released post launch of Wreckfest, over the course of 8 DLC packs.