Wreckfest Season Pass 2
The 2nd Season of Wreckfest will expand your garage with new unique rides at one neat bundle price! This Season Pass 2 gives you access to 12 additional cars, released over the course of 4 DLC Car Packs. The first DLC "Getaway Car Pack" is out now, with a new car pack being released approximately every 2 months.