Don't miss this chance to gear up for combat on both land and sea! This special set will grant you a new tank and ship, plus more goods for both World of Tanks Modern Armor and World of Warships: Legends. World of Tanks Modern Armor content: - Soviet Tier V Premium heavy tank Churchill III - 3x Tanksmas Bear Emblems - 3x Snowball Turret Emblems World of Warships: Legends content: - U.S. Tier II Premium destroyer Sampson - 12x Santa in Blue camouflages - 12x Rare Commander XP Boosters If Sampson is already in your Port, you'll receive 1,500,000 credits as compensation. Already own the Churchill III? Don't worry—you'll receive 600,000 Silver as compensation. Please note that World of Warships: Legends ships can be used solely on the platform of purchase. Boosters and camouflages only become visible upon reaching a specific account level in the game. All World of Tanks Modern Armor Premium vehicles come with their own Garage slot and a mix of standard and Premium ammo. You can obtain this DLC only once.