Puzzle Quest 3
The original Match-3 RPG returns with an all-new adventure, bringing the classic combination of strategic puzzle battles with epic monsters, unique hero classes, and rich fantasy stories. Explore mythical dungeons, uncover valuable loot, and unlock epic gear as you embark on a brand-new journey to become the next Puzzle Quest legend! Complete Endless Match-3 Puzzles! - Win the day by matching multiple colorful gems and deadly skulls in any direction to create devastating combos! Discover your Legend - Choose from seven hero classes; start a new character anytime - no lootbox required! Unlock Epic Gear - Earn loot from your travels and deck your hero with legendary weapons and armor! Embark on an Adventure - Start a new journey anytime with regularly rotating Adventures and rewarding live events. There is always a quest to complete! Seasonal Content - Complete story missions or take on seasonal storylines to earn unique rewards added with each major update! Incredible 3D Graphics - Discover unique monsters, charming characters, and epic heroes fully animated with incredible effects! Recruit Allies - Meet a cast of characters who join your cause and help you earn more resources or build new equipment Collect and Equip Gear - Earn different weapons, armor, and spells to take on increasingly powerful foes. Multiplayer Action - Battle heroes in PVP and climb the leaderboards, or form a group with up to three friends to take on dungeons together in real time!