New to Overwatch 2? Unlock the full game experience with the Overwatch 2: Complete Hero Collection! This bundle includes: - Instant access to all legacy Overwatch heroes - Instant access to 7 Overwatch 2 heroes, including Mauga! - 3 legacy Epic Overwatch skins - 3 legacy Legendary Overwatch skins - 1,000 Overwatch Coins With your Overwatch Coins, you can purchase the Premium Battle Pass (sold seperately) or in-game cosmetic items from the Shop or Hero Gallery to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content.