Omega Strikers
Join the footbrawl! Smash opponents off the arena and score goals in this lightning-fast 3v3 free-to-play game. Squad up with friends and choose from a growing cast of colorful Strikers to sling slimes, toss tofu, and rocket boost to victory. No Match the Same Blast, bounce, and bullrush opponents into hectic and electric map hazards. Sprint at breakneck speed on the Oni Village map and avoid a swirling gravity well on Atlas’s Lab. Play Your Way Earn credits to unlock powerful new Strikers, each with unique abilities. Create your custom playstyle with Trainings, then upgrade your look with skins and emotes. Big Seasonal Updates Omega Strikers will continually evolve as each new season adds new Strikers, additional stages, fresh unlockables, and more ways to play. Some content shown may require separate purchase from the in-game store and is subject to availability. Contains in-game purchases.