NASCAR 21: Ignition - Victory Edition
Make the most of your racing experience with NASCAR 21: Ignition - Victory Edition; the best way to enjoy the thrill and excitement of the 2021 and 2022 NASCAR Cup Series seasons in one game. NASCAR 21: Ignition Victory Edition includes the base game of NASCAR 21: Ignition, the official video game of the world’s most popular stock car racing series. Also included is Season Pass 1, which features three DLC packs of 2021 content (Throwback, Patriotic and Playoff schemes) and four Legendary NASCAR drivers, including NASCAR Hall of Fame driver Bill Elliott. To celebrate the historic 2022 season, players also receive the free 2022 Season Update that includes the all-new Next Gen cars, the 2022 regular season and playoff schedule, a full 2022 driver and team roster, updated paint booth, as well as quality-of-life improvements. Improved engine audio, updated race weekend intros by MRN, and additional spotter lines were also recorded for the 2022 Season Update. NASCAR Ignition Victory Edition also includes the 2022 Season Pass which will feature three DLC packs that contain additional alternative paint schemes from the historic 2022 NASCAR Cup Series season, including Throwback, Patriotic, and Playoff schemes.