NASCAR 21: Ignition - 2022 Season Pass
The NASCAR 21: Ignition – 2022 Season Pass provides players access to three DLC packs that contain additional alternative paint schemes from the historic 2022 NASCAR Cup Series season, including Throwback, Patriotic, and Playoff schemes.