MY HERO ONE'S JUSTICE 2
Bonus for purchasing the previous game, MY HERO ONE'S JUSTICE: - Special customization item set for Izuku Midoriya MY HERO ONE'S JUSTICE 2, the over-the-top follow-up to the smash hit 3D arena fighter MY HERO ONE'S JUSTICE, makes its heroic debut! Make full use of characters' Quirks as you clash head-to-head in epic battles across huge arenas! *In addition to this product, the Deluxe Edition and Ultimate Edition are also available. Please be careful not to purchase the same content twice. *To receive the bonus for purchasing the previous game, you must have save data from MY HERO ONE'S JUSTICE.