Moving Out Deluxe Edition
Become a removals master with the Moving Out Deluxe Edition! In this edition you will receive: - Moving Out - Employees of the Month Pack - Movers in Paradise Moving Out Moving Out is a ridiculous physics-based moving simulator that brings new meaning to "couch co-op"! Are you ready for an exciting career in furniture? As a newly certified Furniture Arrangement & Relocation Technician, you’ll take on moving jobs all across the busy town of Packmore. Smooth Moves may not be the biggest moving company, but there’s no task too dangerous or strange for this busy team of go-getters. Grow your business to brave new heights, recruit colourful characters, and save your town from furniture peril! Employees of the Month Pack The Employees of the month pack" sets your career with Smooth Moves off to an exciting start. Each member of this band of eager movers is packed with a passion for manual labour and really wants to pass their probation. Become the greatest moving team Packmore has ever seen with this team of trusty movers! Movers in Paradise Welcome to Movers in Paradise, the latest expansion for Moving Out. Move and groove across 24 new tropical and arcade levels to unravel the mystery of the fabled “greatest haul of them all!” Discover ridiculous new mechanics, obstacles and enemies to test your moving and communication skills. Get help from four new tropical movers, Tooki, Gilly, Coco and Clawdius, who can also be played across the original levels, too!