Motocross Madness
Motocross Madness is back! Take your bike freeriding across massive environments, from the deserts of Egypt to the snows of Iceland. Drift, trick and turbo boost your way across 9 expansive offroad tracks in single player events, ghost challenges and 8-player multiplayer races. Combine stats with your friends in Bike Club to unlock rewards then compete across all events to reach the top of your club.