Monster Hunter Rise + Sunbreak
Early purchase bonuses "Loyal Dog Costume" Palamute layered armor set "Striped Cat Costume" Palico layered armor set Note: Bonus content is available to customers who purchase by June 30, 2023. This content may be made available separately at a later date. Layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. Experience Monster Hunter Rise and its massive expansion Monster Hunter Rise: Sunbreak in one convenient set! Contents: - Monster Hunter Rise (full game) -Monster Hunter Rise: Sunbreak (expansion) Experience the thrill of the hunt! Explore new maps and take on fearsome new monsters using a new, dynamic style of hunting action where you can traverse more freely than ever before. The ultimate hunting thrill awaits you in Monster Hunter Rise and its expansion, Monster Hunter Rise: Sunbreak. - About Monster Hunter Rise Hunt a variety of never-before-seen monsters and enjoy new gameplay features like the Wirebug and new Palamute buddy. - About Monster Hunter Rise: Sunbreak (expansion) The world of Monster Hunter Rise gets bigger and deeper with this massive expansion where brand-new monsters and locales await. Note: Monster Hunter Rise and Monster Hunter Rise: Sunbreak are both available separately. Please take care to avoid duplicate purchases.