MONOPOLY FAMILY FUN PACK
A new era of Monopoly for home consoles! The Monopoly Family Fun Pack gathers the 3 Monopoly Games: - Monopoly PLUS: the classic Monopoly with a 3D animated board! - My Monopoly, to create your very own board - Monopoly Deal, a fast-paced and addictive Monopoly card-game Enjoy the classic Monopoly in new fun ways, with your friends and people all around the world!