MONOPOLY DEAL
Everything great about MONOPOLY, now a fast paced, delightfully addictive card game! Compete online against your friends or the community in this frantic card-game: steal sets of cards, collect debts and be the first to collect three complete property sets of different colors. Build your real estate empire in a new and faster way! Keeps everything you love about MONOPOLY but packs it into a fast burst of fun. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Dutch, Portuguese, Russian.