Marvel vs. Capcom: Infinite - Standard Edition
Pre-Order the Standard edition to receive Warrior Thor and Evil Ryu Premium Costumes. The epic clash between two storied universes returns with Marvel vs. Capcom: Infinite, the next era of the highly revered action-fighting game series. Marvel and Capcom universes collide like never before as iconic characters team up for action-packed player-versus-player combat. Ultron Sigma has begun the systematic eradication of all biological life. Against all odds, heroes arise from the rubble, form new alliances and stand together against the ultimate threat, their only hope laying with the all-powerful Infinity Stones.