Outbreak: Shades of Horror Furry Convention Collection
Limited Time Discounted Bundle to celebrate Xbox Play Anywhere + Cross Platform Online Multiplayer release! Show the zombies who the alpha-mammals are in up to four player co-op! Spice things up with a furry touch! This bundle includes new content that is also available for purchase separately. This bundle is only available for a limited time.