Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split
Cypress Ridge - September 28,1999 Go back to the beginning of the end in the prologue to Dead Drops’ Studios upcoming Outbreak: Shades of Horror. Play as both the heroes and the villains of the outbreak as you attempt both to avoid an outbreak of epic proportions and to stop word from getting out. As Lydia, a veteran police officer, race against time through the Cypress Ridge sewers to spread the truth of the Outbreak before it’s too late but beware there is more than sludge and rats waiting for her. As Hank, fight through numerous action-focused bonus modes as he encounters the worst of the apocalypse! Leads into the upcoming Outbreak: Shades of Horror, a spiritual successor to online survival horror from the early 2000s. NOTE: This is the original release of Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split as a stand-alone dedicated entry. If you're looking for Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split Enhanced Edition, that is included inside the Outbreak: Shades of Horror product directly.