Fluffy Horde + Clumsy Rush
Fluffy Horde You are the only thing standing between a magical rabbit-mancer "Shaman" and the complete anihilation of the Three Kingdoms. Fluffy Horde is a 2D side-scrolling game with a crystal clear goal. Defend against a magical bunny horde with hyper-breeding tendencies. Halt their offensive or die of embarassment. Stop the armies of fluffiness by commanding your warriors, archers and... many insane individuals. Seriously we even got a humanoid carrot that will take a rabbit bullet for you. If you free enough cities, you might even discover the reason behind this insane invasion. First Rabbit War starts in 3...2...1! _________________ Clumsy Rush Race through randomly generated tracks, take the crown from your friends and watch how everybody learns the secret art of walking in this sweet party game. The title includes a local mode from 2 to 4 players, two control systems, 23 gameplay modification cards, 27 hero skins and 47 unique track segments. EVERYONE CAN PLAY Friendly graphics and simple rules make Clumsy Rush a title that everyone can have fun with. Do you want to chase with your friends who are not players? Play with children? Or maybe just relax? Do not wait—catch a gamepad and run!