Fall Guys
You’re invited to dive and dodge your way to victory in the pantheon of clumsy. Rookie or pro? Solo or partied up? Fall Guys delivers ever-evolving, high-concentrated hilarity and fun. Prefer to be the maverick behind the mayhem? Build your very own obstacle course to share with friends or the wider community. Create your own Course: Fall Guys Creative is a level editor that allows you to create fiendish custom Rounds and share them with the wider community. Competitive & Cooperative: Tumble between competitive free-for-alls and cooperative challenges—or take on the Blunderdome with up to 3 friends! Ranked Knockout: Compete in Ranked Knockout to prove your skills, earn badges, and rise to Superstar status. Unlock unique cosmetic rewards and show the Blunderdome who’s top bean! Play with Friends: Fall Guys supports cross-play, cross-platform parties and cross-progression via your Epic Games Account. Gloriously Customizable: Choose from a multitude of Colors, Patterns, Costumes and Nameplates. Relish wins with extravagant Celebrations and share your flair with Emotes! Items shown may require separate purchase from the in-game store and are subject to availability. Contains in-game purchases.