Enlisted - Invasion of Normandy: "Automatic" Bundle
This bundle includes: - "Invasion of Normandy": Colt Monitor Squad; - "Invasion of Normandy": Kiraly 43M Squad; - 600 Gold; When purchasing this pack, you will acquire a premium unit of the 28th Infantry Division of the 112th US Army Infantry Regiment. The squad consists of 4 soldiers of the "Gunner" class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with Colt Monitor machine guns (a unique weapon that is available for this squad only). When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 2nd Parachute Division of the 6th Parachute Regiment in the Wermacht forces. The squad consists of 4 soldiers of the “Assaulter” class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with Kiraly 43M submachine guns (a unique weapon that is available for this squad only). Enlisted is a squad-based first person MMO shooter covering key battles from World War II. The game carefully recreates weapons, military vehicles and the atmosphere of that era, while demonstrating really massive clashes of numerous soldiers, tanks and aircraft with artillery and naval support.