Enlisted - "Invasion of Normandy": Kiraly 43M Squad
This pack includes: - A premium squad of the 2nd Parachute Division of the 6th Parachute Regiment in the Wermacht forces; - The squad consists of 4 soldiers of the “Assaulter” class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with Kiraly 43M submachine guns (a unique weapon that is available for this squad only); - 300 Gold. When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 2nd Parachute Division of the 6th Parachute Regiment in the Wermacht forces. The squad consists of 4 soldiers of the “Assaulter” class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with Kiraly 43M submachine guns (a unique weapon that is available for this squad only).