Crazy Trucks
Jump into this pure arcade gameplay and shake up the Monster Truck world by dominating your rivals in an extreme face-to-face confrontation! Features: ★ Party racing game for 1 to 4 players ★ Monster Truck themed arenas ★ Realistic yet slightly crazy physics ★ Dozens of trucks to choose from ★ Over 10 game modes with additional settings ★ Highscores to compare yourself with friends ★ Numerous tracks customized for game modes ★ Customizable victory conditions Game modes: ★ Football - A football match designed for 1v1 or 2v2 players ★ Elimination - Clear the arena of your rivals before they get you ★ Storage Wars - Collect and store tires scattered across the map ★ Challenge - Jump over your rivals on the world's highest ramps ★ Endurance - Race against opponents on challenging tracks ★ Scrabble - Complete the slogan by collecting lost letters ★ Collect - Find items scattered throughout the arena and more ...