King of Meat - Deluxe Edition
Following the launch of King of Meat, it's been incredibly rewarding to watch the community enjoy this fun and chaotic world. Despite the creativity and innovation Glowmade brought to King of Meat, the game has unfortunately not found the audience we hoped for. As a result, we have made the difficult decision to conclude our investment in the game, and King of Meat's servers will close on April 9, 2026. Players will be able to access and play all existing content until then, so we encourage you to enjoy your remaining time in the game with your fellow Contenders. All players who purchased King of Meat will receive a full refund in the coming weeks from their platform provider. We want to sincerely thank every player who supported King of Meat and the wonderful community that formed around it. Your enthusiasm, imagination, and feedback have meant the world to us and to the team at Glowmade. We're grateful for Glowmade's partnership and passion throughout this journey and wish them continued success in the future.