Realm Royale Reforged
Realm Royale is back in Realm Royale: Reforged! We've turned back the clock to bring back some favorite features like armor, stricter class division, and expanded loadout options. And you can also discover all-new abilities, weapons, and more in the fantasy world you know and love. CHOOSE HOW YOU PLAY Choose your class, loot fantastic weapons and magical abilities, and work with your squad to win. Stay ahead of the deadly fog by mounting up and moving out. Will you be the last Champion standing? THE ULTIMATE TEAM ROYALE Call your friends: It’s time to squad up. Help your team by dropping a Healing Totem, or fire a Flare into the sky to reveal incoming enemies. By working together as a team the crown royale could be yours. MASTER AWESOME ABILITIES Discover powerful abilities scattered across the Realm. Soar through the skies slinging spells or swing around quickly with the Grapple Hook. Flank the enemy with the stealthy Decoy and leave behind a Proximity Mine for them to discover when it’s too late. Customize your Champion each game with the abilities best suited for the battle at hand. FORGE LEGENDARY WEAPONS Go traditional with shotguns and snipers, or embrace the fantasy with ice staffs, axes, and crossbows. If you want to win, you’ll need to use the Forges scattered across the Realm to craft powerful abilities, epic gear, or even bring back your fallen teammates. But be careful: While you’re crafting, your enemies may attack. MOUNT UP AND EXPLORE Journey through the lush jungle of Jaguar’s Claws and the scorched sands of Goblin Gulch. Visit frigid Everfrost and iridescent Fungal Forest. The best part: you don’t have to walk around this massive Realm. Just summon your mount to outrun the fog and ride into your next glorious battle! SURVIVE AS A CHICKEN Death isn’t the end in the Realm. When someone gets the drop on you, you’ll transform into a chicken. Evade your foes long enough and you’ll change back, ready to get back into the fray! Survive, outplay your opponents, and claim the crown royale!