Wargaming.netShooter
Take command of the M22 Locust and master the role of the active scout! The high rate of fire on this fast-moving tank will make it nearly impossible for your enemies to escape. Scout ‘n’ Swarm also gives you days of Premium Account to increase your battle earnings and Silver to stock up on ammo, Consumables, and more. Included in this World of Tanks Modern Armor DLC bundle: - American Tier III M22 Locust Light Tank - 3 Days of Premium Account - 200,000 Silver NOTE: All Premium vehicles come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo.