Metaphor: ReFantazio Atlus 35th Digital Anniversary Edition Upgrade
Metaphor: ReFantazio Atlus 35th Digital Anniversary Edition Upgrade includes: ・Digital Artbook ・Digital Soundtrack ・Atlus 35th Digital History Book ・Atlus 35th Digital All-Time Best Soundtrack ・Costume & Battle BGM Set Bundle ※This product can be purchased by users who own the digital version of "Metaphor: ReFantazio". ※This product cannot be purchased by users who own the physical version of "Metaphor: ReFantazio". ※This product does not include the Metaphor: ReFantazio game software. ※The contents of the same name from the Metaphor: ReFantazio Atlus 35th Digital Anniversary Edition are the same.