Lost in Random: The Eternal Die
A GAME OF CHANCE, A TEST OF SKILL Lost in Random: The Eternal Die blends dynamic real-time action, tactical combat, and risk-reward dice mechanics for thrilling second-to-second battles. Unravel an original stand-alone story as Queen Aleksandra, the once great ruler of Random on a mission for vengeance and redemption. Wield an arsenal of four unique weapons, unleash powerful card-based abilities, harness elemental relics and strategically roll your trusted die-companion, Fortune, to shift the tide of battle. Or take on high-stakes wager games where the right roll could lead to incredible rewards… or crushing consequences. Even death isn’t final - return to the Sanctuary to unlock new weapons, buy powerful upgrades, and take on quests from your allies to prepare for your next run. A DARK FANTASY BROUGHT TO LIFE Explore four dynamic biomes, each teeming with danger, secrets, and unpredictable challenges. Lose yourself in a haunting world of gothic whimsy, vivid landscapes, and an enchantingly atmospheric soundtrack. With alternative endings to discover and a fully voiced cast of quirky characters, The Eternal Die invites you back into the world of Random for another unforgettable chapter. KEY FEATURES - Fast-paced, second-to-second combat that blends real-time action with tactical decision-making. - A unique dice-roll mechanic that shifts battles in unexpected ways. - Four diverse and fully upgradeable weapons each with distinct playstyles. - 100+ elemental relics and 15 powerful card-based abilities to customise your build. - Four randomly-generated biomes filled with secrets, enemies, and high-stakes challenges. - 30+ unique enemy types and 4 ruthless world bosses, each demanding skill and strategy. - Randomly generated encounters, evolving relic synergies, and adjustable difficulty settings let you play your way. - A dark fantasy world brought to life in a Burtonesque style featuring hauntingly beautiful environments and an enchanting soundtrack.