Geometric Sniper - Blood in Paris
As a sniper, you'll have to pay attention to the details and find the perfect moment to shoot. Your targets know they are wanted and will try to hide in a variety of ways. Have the patience to establish a clear shot, memorizing the information for each mission. Game Modes: Adventure: Across 10 missions, every detail counts, from carefully observing mission information to finding the perfect opportunity to shoot. Elite: Complete the 10 adventure missions without the help of zoom and precision. Mercenary: Have fun with new challenges and earn money to pay damages to the family of the civilian that you mistakenly killed during the missions. Survival: Find randomly generated targets on the map while snipers look for you. Find: Search for various objects scattered throughout these 10 missions and hit them before time runs out.