Wreckfest Pre Order
Pre order incentive: The game itself, plus the post-apocalyptic pre order car! Break the rules and take full-contact racing to the limit with Wreckfest! Expect epic crashes, neck-to-neck fights over the finish line and brand-new ways for metal to bend – These are the once-in-a-lifetime moments that can only be achieved in Wreckfest, with its true-to-life physics simulation crafted by legendary developer Bugbear, who also brought you FlatOut 1 & 2! Burn rubber and shred metal in the ultimate driving playground!