War Thunder - Black Friday Bundle
This bundle includes: Ka-50 "Black Shark" (Rank 6 USSR); M18 "Black Cat" (Rank 3 USA); A43 Black Prince (Rank 4 Great Britain); P-61A-1 Black Widow (Rank 3 USA). All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions for each battle and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions during each battle for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!