Unleash the Turtles and their friends in a quest to rescue Splinter from the Foot Clan! In Splintered Fate, brace yourself for fast-paced, roguelike action where no two runs are the same. With randomized power-ups, room layouts, and boss modifiers, the excitement never ends. Take control of all four Turtles, each wielding unique powers, and team up with friends for bodacious co-op gameplay on both Campaign and Arcade modes. Explore iconic NYC locations, upgrade your Turtle powers, and prepare to face off against formidable enemies. This bundle includes two action-packed DLCs loaded with extra content, playable in both Campaign and Arcade modes: CASEY JONES & THE JUNKYARD JAM - New playable character: Casey Jones - New level: The Junkyard - New enemies and challenging bosses - 5 new artifacts - New narrative: Help Casey get his car back together! METALHEAD CHARACTER DLC - New playable character: Metalhead, first fully-ranged hero - 5 new artifacts With thrilling combat and endless challenges, Splintered Fate promises to keep you engaged in the FIGHT, ADAPT, REPEAT portal loop. Be ready to restore peace to the city!