Grab your gear and let’s go! The Essentials DLC Bundle has everything a Hunter needs to get started. Take a spin in the All-Terrain Vehicle, head out on a hike with your faithful Bloodhound and brand-new rifle, and lay out your trophies for all to see at the Saseka Safari Trophy Lodge. Conni and Doc have even managed to get their hands on a Tent and Ground Blind – perfect for exploring Hirschfelden and Layton Lake District. This Bundle Contains: ATV: To encourage full exploration of the reserves, the wardens have approved the use of All Terrain Vehicles (ATVs). Using an ATV, hunters and hikers alike will be able to discover more of the hidden beauty lying in wait - and have a great time doing it! Tents and Ground Blinds: The reserve wardens Conni and Doc have received a new shipment of equipment – including a Tent and Ground Blind! Perfect for hunting in both Hirschfelden and Layton Lake District. Bloodhound: Forge a bond that will last a lifetime with a new companion! Let your furry friend help you track the scent of blood from injured prey as they keep you company on the trail. Saseka Safari Trophy Lodge: Have you been looking for somewhere to display your trophies and favorite weapons? Look no further than the Saseka Safari Trophy Lodge. This modern yet down-to-earth safari lodge encompasses beauty through simplicity. Saseka Safari’s mix of wooden and thatched interior makes it the perfect canvas for trophies. Modern Rifle Pack: Expand your weapon arsenal with a brand-new collection of modern rifles! Whether you’re hunting small game or fierce apex predators, these versatile semi-automatic rifles have all the firepower you need. Each rifle is available in two distinctive skins and compatible with a wide range of scopes.