Retro Horror Bundle
Double the fun with the Retro Horror Bundle, featuring Lorn’s Lure and Nightmare Reaper! Switch between an intense boomer shooter and challenging parkour gameplay, all wrapped in timeless pixel aesthetics. LORN'S LURE: Leaving his home colony while tracking a mysterious glitch, an android finds himself in the midst of a vast and dangerous structure, completely hidden from his people’s knowledge. Unable to go back, you must keep going to find out where he is being led… And why he left in the first place. FEATURES: ▪ BACK TO THE PAST - retro ‘90s PC graphics with a modern flair, ▪ DIVE INTO THE STORY - uncover the mysterious lore as you traverse the world, ▪ CHALLENGE YOURSELF - jump, climb, slide, and scan your way around obstacles, using simple mechanics, ▪ SOAK IN THE ATMOSPHERE - discover the dark, horror, foreboding world, ▪ SKY’S THE LIMIT - with no “parkour ledges”, climb almost any vertical wall face using your pickaxes, ▪ TOUGH, BUT FAIR - mistakes can be frustrating, but you won't be punished by having to redo lengthy sections. Just keep climbing! ▪ CHANGE THE PACE - alternate between peaceful moments that let you take in the sights and thrilling fast sections. NIGHTMARE REAPER: A dark and violent meld of retro and modern action games, inspired by the classic 2.5D first-person shooters of the 90s, with elements of modern looter shooters and roguelites. Intense and addictive gameplay Tons of enemies are crammed in open-ended levels full of surprises, geysers of blood, and treasure. You rise to prevent her doom and duke it out with nightmares to reap salvation in blood. FEATURES: ▪ That’s progress! - Use the gold you find to purchase tons of character upgrades and new abilities via minigames. ▪ Choice Paralysis - Gather 80 unique weapons containing a funky mix of attributes randomized from over 30 enchantment types. ▪ Necrotic Optimism - Unleash carnage to the tune of music and audio by the great Andrew Hulshult. ▪ Memory Hole - Uncover a non-intrusive but mysterious story. ▪ More Than a Nightmare - Explore many game modes, and pick the one you like. ▪ Dream Logic - Progress through the nightmarescapes that mix manual and random level generation. ▪ Digging Up Memories - Enjoy tons of random events and find all the secrets. ▪ Soundtrack by the great Andrew Hulshult.