Pool Blitz
Play pool or battle with friends for free in Pool Blitz. Three modes, one game. The only online pool game you ever need. Fancy 8 Ball, or 9 Ball, a traditional mode with epic cues, or be the last player standing in Pool Blitz Battle to take home the win, every ball you sink goes on to your opponent's table, pocket blockers, chemical attack and more find it al in Pool Blitz! The world is ready for a truly unique pool game! Challenge your friends, enter pool tournaments, and go head to head against other players in real-time. Shoot pool with ultra-realistic physics, breath-taking graphics, and have more fun than you’ve ever had in real life! Pool Blitz has something for every pool fan. Choose 8-Ball for an authentic pool experience, or Blitz mode for a fast-paced pool battleground. Pick your mode! Download Pool Blitz for free today, and enjoy a unique concept with super easy controls, and fun and intuitive gameplay! ULTIMATE 8-BALL POOL Show off your 8-Ball pool skills in 1v1 matches, or enter tournaments to wipe out your opponents and move up the leaderboard. It’s 8-Ball just the way you’ve always wanted to play! GAMES WITH FRIENDS Choose up to 7 friends to play against in Pool Blitz tournaments. Heckle your friends as you spectate each other's matches live! REAL-TIME 3D POOL GAMES Play on unique Pool Blitz tables against players around the world in real time. Awesome 3D graphics! SHOW OFF YOUR POOL SKILLS Pool Blitz uses solid pool physics which means you can smash your opponents with killer skill shots! POOL BLITZ FEATURES ● Stunning, hi-res graphics ● Unique cross-platform control system ● Classic 8-Ball mode and fast-paced Blitz mode ● Play games with friends - invite up to 7 friends to multiplayer tournaments ● 8-Ball and Blitz Tournaments - complete with spectator mode ● Range of special Power Cues to help pull off super shots! ● Collect and upgrade cues, balls and player avatar masks ● Banter with your opponents using chat and emojis at the end of each pool game Whether you’re a pool pro or a wannabe pool shark, Pool Blitz is the game for you! Download the hottest new pool game for free now, and BLITZ the competition!