Pinball FX
Play for free Download Pinball FX for the first time and make use of the complimentary 1 day Play Pass which lets you access most tables for free! Continue honing your pinball skills on our 3 free tables available for unlimited play - Wild West Rampage, Fish Tales and Sorcerer's Lair Biggest brands in pinball form Discover brand new exclusive tables created for Pinball FX, or find your favorites among more than 100 unique and visually enhanced favorites from Zen's extensive digital pinball library. Relive the most iconic moments from entertainment powerhouses like Indiana Jones, Star Wars, Marvel, Universal Studios, and many more. Enjoy accurate re-creations of the most famous pinball machines of all time with Williams Pinball, or have fun with Zen’s original creations. New tables arrive frequently! Build your dream game room Build up your own customizable 3D playroom with collectible items unlocked by playing. The ultimate simulation Enjoy digital pinball at its finest as Pinball FX brings you the most advanced simulation in pinball with Pro Physics for every table in the library, 4K HDR visuals, and ray tracing.