MX vs ATV Legends - 2024 Deluxe Edition
Mark your entry to the popular MX vs ATV off-road racing franchise with the 2024 Deluxe Edition. This edition includes the full game, the 2024 Track Pass with 18 additional tracks and the 2024 Vehicle Pass which adds over 30 original vehicles to the already huge base game! Get into MX vs ATV Legends with this special discounted bundle! Fulfill your dream of becoming a renowned off-road rider, garnering widespread recognition and admiration from fans and sponsors alike. Whether you choose to play the career or online modes, you'll get to experience the intense thrill of racing to the finish line on bikes, ATVs, and UTVs. This latest instalment also boasts newly added features like series mode, racing in rain. snow or at night, overhauled suspension and tuning system and so much more. Unleash your inner legend and dominate the dirt with the MX vs ATV Legends Deluxe Edition!