MX vs ATV Legends - 2025 AMA Pro Motocross Championship
Compete like the pros on 12 official tracks from the 2025 AMA Pro Motocross Championship, including the legendary Loretta Lynn’s! Also included are 18 thrilling bonus events featuring cross-country courses, freestyle challenges, waypoint races, and even pit bike circuits! New tracks and events will unlock gradually from August through October 2025 - Dominate the dirt!